måndag 12 november 2018

Update

Några bilder får berätta vad som hänt under den senaste tiden.

Filip fick plötsligt för sig att rita. Hittills har intresset varit noll och att rita något föreställande har inte varit hans grej. Här har han ritat landet (Momis hus) och morbror som står utanför och lagar mat. Vi andra är i lekstugan (den lilla pluppen nere till vänster) och väntar på att maten blir klar. Gräset är grönt, himlen blå och solen skiner.


Jag fick en första riktiga tårtbeställning och åstadkom en förlovningstårta som jag är smygstolt över. Det att jag lyckades dekorera den så gott som helt själv var något av ett framsteg för mig.


 Mina söndersprungna dojor åkte i soptunnan...


... och idag hoppas jag på att få inviga ett par av dessa. Inte de små svarta dock, de är Filips. XXL levererade igår och jag fick tre par skor till ett pris som ett par nya kan kosta.

Att sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar