torsdag 1 december 2016

Välgörenhetslopp

Äntligen börjar jag känna mig frisk. Idag har jag kunnat svälja utan att grimasera och febern har gått ner. Jag har lindriga abstinensbesvär efter en fyradagars paus från träning så hoppas jag hinner ut en sväng i morgon.

På lördag ordnas ett välgörenhetslopp, Joulujuoksu, där intäkterna från deltagaravgifterna går till Rädda Barnen. Så om du vill vara med och springa eller promenera fem eller tio kilometer till förmån för fattiga barn i Finland så här inför julen så är detta en bra möjlighet. Man får en fin pipo på köpet. Jag tänker vara med på skoj, bara det passar in i vårt program. Tror inte jag går ut för fullt efter min förkylning men det är inte det som är poängen den här gången.

                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar